حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۰، ۱۰:۱۸ ب.ظ

رفتم جبهه ..دیدم دشمن

از شلمچه برمیگشتیم.. از پنجره به بیرون نگاه میکردم.  بچه ها با سکوت کامل به سخنرانی دکتر عباسی پیرامون غرب شناسی گوش می دادند . داشتم به دشمن و اثر زمان بر تغییر تاکتیک ها و روش هایش فکر میکردم که ماهیت تغییر نکرده  و...

وارد خرمشهر که شدیم ساختمانهای زخمی دوران جنگ را به بچه ها نشان میدادم. میگفتم خدایا یک ساختمان اینقدر گلوله خورده چه برسد به بقیه در خونین شهر.... دشمنان احمق ما را ببین

جلوتر را که نگاه کردم علمک دشمن را بین یکی از پنجره های همان ساختمان دیدم.. گفتم عجبا کجایی؟؟؟؟ دشمن دست از این ساختمان زخمی هم بر نداشته . ما را باش!!!!؟؟

ولی وقتی به چشم های سرخ و اشک آلود بچه ها که نشان می داد از کربلا سرچشمه میگیرد این اشک ها گفتم: الله اکبر!!!هنوز هم نشناخته دشمن ابله این امت حیدری را ..                       .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۱۳
حق ...

نظرات (۴)

سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی
علمک همون ماهواره اس دیگه!!!!!!!!!!
فقط همین رو زدی
راستی یه چیز هم واسه اونایی که این مطلب رو می خونن بگم این پارامسی ما دست به قلم خوبی داره این مطلب رو هم همون لحظه ای که از کنار اون ساختمون ها رد می شدیم نوشته(با هم رافته بودیم مناطق جنگی)
پارامسی امروز رفتی مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخوی تحسینت می کنم...... ولی چون ممکنه فردا تو جانشین من بشی اینو بهت میگم:
تا دستت نیومده تو کار و از همه ی زاویه ها خبر نداری احساسی تصمیم نگیر
پاسخ:
کدوم احساس؟
دشمن اگر احمق نبود دشمن نمی شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">