حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
جمعه, ۱۶ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۲۱ ق.ظ

بچه های دیروز

سال 67 نه سال بیشتر نداشت. کتاب قصه اش "قورباغه و راسو" بود.

قورباغه ها و مار ها در برکه بودند ، پشت آن برکه راسو ها زندگی میکردند ، بچه قورباغه ها را مارها می خوردند ، اولی ، دومی، سومین اش را قورباغه تحمل نکرد ، از راسو کمک گرفت، مار در حال قورت دادن بچه قورباغه بود که راسو یک لقمه اش کرد، و قورباغه هنوز شاد بود از خورده شدن مار که پنجه راسو ، او را گرفت و قورت داده شد"

به مادرش گفت: آمریکا مثل این راسوست، اگر جنگ برایمان خیلی سخت هم باشد ، با آمریکاصلح

نکنیم ، هیچ وقت.

 

             عکس تزیینی است

خباثت آمریکا حتی برای او هم ثابت شده بود ، به یاد  نویسنده نامه  معروف 2003می افتم که  از یک کودک 9 ساله هم کمتر است و خیلی از قورباغه های لجنی که امروز دست به دامان راسو ها شدند و ...

جبهه از بچه های 9 ساله آن روز هم تحلیلگر سیاسی ساخته بود ، اما امروز هفتاد و اندی ساله ها هم

تحلیل شان یا نم کشیده ویا وجدان و عقلشان را اموال و اولاد گرفته است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۶
حق ...

نظرات (۱۲)

سلام علیکم عالی بود.خدا قوتتان بدهد
پاسخ:
ممنون
۱۶ دی ۹۰ ، ۱۲:۴۱ جواد آقایی
سلام
ممنونم از حضورتان
حلالم کنید که نائب الزیاره تان خواهم بود تو بهشت اربابمان کربلا...
کربلا ببینمتان
یا علی
افسوس
پاسخ:
آه....
عالی بود دلم لرزید.چشمهای دخترک چقد حرف میزند به سادگیش نگاه میکنم وبصیرتش.بچه های دیروز جنگ را میدانستن خودی وغیر خودی را میشناختن با مادرهاشان با دستان کوچک خود نقل ونخودچی بسته بندی میکردن وبا عشق برایشان میفرستادن اما حالا با مادرهاشان پای برنامه های انچنانی مینشینند و بصیرت را ازکجا بیاورند اخر
این عکس همون نه ساله هست؟؟؟؟از کجا آوردیش؟
پاسخ:
خیر. از یکی از سایت ها گرفتم.
سلام
خدا قوت
تو دانشگاه ما از این "هفتاد واندی "ساله ها زیاد دیدیم که هیچ کدومشون اندازه اینی که شما نوشتی هم نمی فهمند نمونش همون تئوری الاغکراسی که نوشتم تو وبلاگم.تازه اینا خوب خوباشن اینا حرفای تو کلاس این ها هست. خود یکی از این "هفتادواندی "ساله ها می گفت من همه اینایی که دارم میگم رو یه بار قبلا تو ذهنم فیلتر کردم الان هم که دارم برا شما میگمشون باز هم دارم فیلتر میکنم تازه میشه """این"""!!!!!!!
جا داره در مورد این "هفتادو اندی "ساله ها بگم: پروردگارا اگر قابل هدایت اند هدایت و گر نه نیست ونابودشان بگردان.
یاعلی.
عکسه خوشگله
متنت هم بد نیست یه کم اشکال دراه ولی محتوا خوبی داره
۱۶ دی ۹۰ ، ۲۳:۰۷ عبیدک بفناءک
سلام
خیلی جالب بود/خداقوت/امیدوارم ادامش بدی و فقط با ایده های جدید برناش کنی
سلام
به روزم

خصوصی با بچه ولایتی ها !

به روزم با متنی از دست نوشته های خودم
تو اینجا چیکار میکنی
پاسخ:
آینه
عین بچه ها میگه
آیییییییییییییییییییییییییییینهههههههههههههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">