حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

مهدی برادر فائزه

     


        این بهترین" مهدی هاشمی" ایست که می تواند دستگیر شود..

              

 

  ریش هایت پا بر جا حاج سعید قاسمی۱

-----------------------------------------

 حاج سعید قاسمی:اگر فائزه نصف روز به زندان برود من ریشم را  می تراشم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۷
حق ...

نظرات (۷)

سلام
ممنونم از حضورتان....
خدا شر هاشمی هایی را که خون به دل نظام کردند را از سر ما و مملکت ما کم کند..

کربلا ببینمتان
یا علی
پاسخ:
آمیـــــن
سلام
فقط داره خودشو روز به روز ضایع تر میکنه همیین.
یاعلی.
مکه برای شما، فکه برای من...بالی نمی خواهم...این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند..
...........................................................................................
.........................................................................................
.............................................................................
پاسخ:
فإذا خاطبهم الجاهلون، قالوا سلاما
سلام ...
به روز هستم ...
منتظر حضور ...
کلیک رنجه بفرمایید...
با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا
من آپمبدو اپمآپمآپمآره آپمبدو بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">