حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها

دستکاری هاو جعلیاتی که ردپای  آن در پاسارگاد نیز دیده می شود و خیانتی در حق تاریخ و فرهنگ ایرانی صورت گرفته که از بین چندین سند موجود به این  موارد می پردازیم.

این جنایت فرهنگی بوسیله یک مورخ غربی یهودی به نام دیوید آستروناخ انجام شده است. آستروناخ در فاصله سال های 1340 تا 1343 در مجموعه پاسارگاد کاخ هایی ساخت و آنها را به کوروش هخامنشی در 2500 سال پیش نسبت داد تا به این شخصیت موردعلاقه یهودیان هویت تاریخی مادی و قابل اثبات بخشد.    

         

 

وجود اثر ماشین بر سنگ های بنای موسوم به کاخ S در مجموعه پاسارگاد که نشان می دهد این پایه ستون ها چنانکه ادعا می شود قدمتی 2500 ساله نداشته و تازه تراش هستند شگفت آور است. سازندگان بنا هرجا به کمبود مصالح برخورده اند(مصالح پاسارگادسازان از غارت معبد یونانی جنوب تخت جمشید که به آن اشاره می شود تامین شده است) یا کار را رها کرده و یا تا حد امکان به ساختن مصالح با استفاده از ماشین های جدید پرداخته اند. این کار که به چند پایه ستون محدود می شود نمی تواند این جورچینی را پوشش دهد و خلا عدم وجود آوار، دیوارها، سرستون، پنجره و ... را پر نماید.


 

 

آستروناخ برای پاسارگادسازی تصمیم می گیرد که محل مزبور را از انظار پنهان کرده و سپس کار را آغاز کند. در این تصویر گرداگرد محل مزبور دیواری کشیده اندتا آن را از چشم های کنجکاو مردم محلی بپوشانند. چنانکه شاهدیم تعدادی از پایه ستون ها کار گذاشته شده و قلمه ستون هایی که گویی با کامیون به اینجا حمل شده اند در گوشه ای روی هم انبار گشته اند تا در جایی که استروناخ و گروه یهودی همکارش معین می کنند کار گذاشته شوند. این کاخ هم اکنون به کاخ پی(P) موسوم است. به محل بنای موسوم به زندان سلیمان در قسمت بالا و راست تصویر توجه فرمایید.

 

این تصویر، کاخ موسوم به S را نشان می دهد که به کاخ بارعام معروف است!حال چرا بارعام نیازی به دلیل نیست، همچنانکه برای سایر نامگذاری ها در این محوطه و سایر محوطه های هخامنشی دلیلی ارائه نمی شود. در اینجا نیز با ریختن تعدادی قلمه ستون برای کوروش کاخی دیگر ساخته اند.تنها تک ستون بلند در کل این محوطه در این کاخ مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

همین سنگ کتیبه دار که در تصویر قبل نشان داده شد بر هیچ استوار شده است و به جایی متصل نیست،این موضوع به راحتی نشان می دهد که متعلق به این محل نبوده و از جای دیگری به اینجا منتقل شده است. چنانکه می بینیم کاخ موسوم به P نه کاخی 2500 ساله که بنایی ساخته شده به وسیله آستروناخ یهودی در سال 1343 هجری شمسی است. این اشتیاق یهود در تاریخ سازی برای ایران باستان برای چیست؟اما چه کسی و یا کسانی و با چه هدف و غرضی اسطوره سازی و تحریف تاریخ را پی گرفته اند؟

آیا با وجود این تحریف ها ، اغراق ها ، اسطوره سازی ها و خصم های ِ نهان ِ این تاریخ سازی  ، باز هم می توان به آن اعتماد کرد؟

آیا وقت ان نشده که در پی حقیقت باشیم؟

...............................

 1.از راهنمایی های سرکار خانم مرعشی و سایت تحلیلی برهان کمال تشکر را دارم.

2. قسمت بعد به موردی اشاره خواهم کرد که شاید دلیلی برای این تاریخ سازی ها و تحریف ها باشد .

3 اگر مایل به خواندن موارد بیشتری هستید ایمیلتان را کامنت کنید

4. محتاج به دعای همه دوستان هستم

5. پست زیر بسیار جالب است، استفاده کنید

  http://montazeranzohour313.blogfa.com/post/750

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
حق ...

نظرات (۱۱)

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۱ طلبه امروزی
سلام
بالاخره کتاب « حجاب مشروطه » به پایان رسید و برای دانلود منتشر شد . در این کتاب اثبات می شود که حجاب زنان رعایتش مستحب است نه واجب . یعنی بر زنان مستحب است که موی و سر،گردن،دستها(از آرنج تا انگشتان) و پاها (از زانو تا انگشتان) را بپوشانند . مستحب هم عملی است که رعایتش ثواب دارم ولی ترک آن حرام نمی باشد . می توانید نتایج و مقدمه این کتاب را در وبلاگ مطالعه کنید و کتاب را هم دانلود نمایید .

پاسخ:
سلام
بازهم پوستین وارونه؟؟
اللهم اهدنا الصراط المستقیم
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۳ میلاد علیدوست
سلام. به نظرم مطلب مغفولی رو شروع کردید وداریدپیگیری میکنید وامیدوارم همین جوری ادامه بدید به شخصه در این موضوعات اطلاعی نداشتم . خداقوت بهتون میگم

پاسخ:
سلام
 متشکرم
انشاالله که مفید واقع بشه
سلام.
ابهامات زیادی به تاریخ قبل اسلام(باستان)وارده اما تقریباً به همین میزان اسرائیلیات و ابهام به تاریخ اسلام وارده پس بنابراین نمی شود به همین راحتی گفت نمی توان به تاریخ باستان اعتماد کرد
پاسخ:
سلام
منظورتون از ذکر این تقابل چیه؟
یعنی نباید به رفع و یا بررسی ابهامات پرداخت؟
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۹ اهورا ایرانی
این دیگه ته چرت و پرت بود
کشور های دیگه حسرت می خورن که یه چیزی مثل تخت جمشید داشته باشند
اما ما که صد ها بنای باستانی داریم سعی می کنیم بگیم اینا باستانی نیست

واقعا خجالت آوره
پاسخ:

چرت  پرت هم   خودش یه نظره و ما احترام میذاریم

اما توجه داشته باشید که ما کل بنا رو زیر سوال نبردیم 

سلام
ببخشید ... اینجا آیکن نیشخند نداره ...؟؟؟
حیف شد ...! میخواستم سه تاشو بذارم ...!
پاسخ:

:d:d:d

سلام

خب کدش  یاد بگیر  خواهر من :)

به گفته ی انجمن باستان شناسی بریتانیا که متشکل از بزرگترین باستان شناسان جهان است قدمت تخت جمشید به به حدود 2500 سال پیش بر میگرده.
شما بر چه اساس و بر مینای کدام منبع این مقاله رو نگاشتید؟!
پاسخ:
خوب حالا  اونا بیان  این اشکالات وارده رو پاسخ بگن
سلام
ممنون از لطف و حضورتان....

کربلا ببینمتان
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم بزرگوار
التماس دعا 

سلام علیکم

میدانیم که سنگهای بکار رفته در تخت جمشید و پاسارگاد همگی از سنگهای آهکیست و سنگ آهک از کربنات کلسیوم caco3 است که زیر فشار یک آتمسفر، در گرمای 894 درجه با گرفتن 391 کالری گرما، هر گرم، میپزد و به 44 درصد co2 و 56 درصد cao تجزیه میشود. گاز co2به هوا میرود و آهک زنده cao میماند. آهک زنده با آب ترکیب شده، آهک شفته ca(oh)2 میشود، و 280 کالری گرما از هر گرم آزاد میگردد.
بر این اساس داستان فریب خوردن اسکندر و ...او که بواسطه آنها تخت جمشید را آتش زد ، خود بخود ، دروغ بودنشان روشن میشود .

موفق باشید

یا علی

پاسخ:
سلام علیکم
هنوز فرصت مطالعات اسکندر را ندارم اما اگر منابعی را معرفی کنید ممنون می شم 
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۷ پشت هیچستان
سلام علیکم

مطالب جالبی رو مطرح فرمودید!.
ممنون


پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم
سلام علیکم
خواندمتان اما هنوز مجاب نشده ام حق بدهید نمی گویم که بیانات شما دروغ است اما دنبال اطلاعات دیگری هم می روم!
حق در نوشتن حق یاریتان دهد.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خوشحال شدم
متشکرم

۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۶ انوشه میرمرعشی
سلام و با تشکر از همت و تلاش تان برای بیان حقایق؛
دوستان را ارجاع می دهم به خواندن مصاحبه «شهریار زرشناس» -نویسنده و پژوهشگر  و عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی- با عنوان «نقش آفرینی انگلیسیها در تکوین تاریخ نگاری جدید ایران» در پایگاه تحلیلی تبیینی برهان. استاد زرشناس در این مصاحبه مسئله آریامحوری و نقد به این نظریه را از مناظر گوناگون مورد بررسی قرار داده اند
پاسخ:
 سلام علیکماستاد بزرگوار 
از حضورتون سپاس گزارم
و متشکرم  از راهنماییتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">