حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

شاید ما هم روزی....

طرماح بن عدی گفت: 

حسین را وداع کردم و بااوگفتم" خدای شر جن و انس را ازتو دورکند.من برای کسان خویش از کوفه آذوقه آورده ام ونفقه آنها نزد من است.بروم  وآذوقه آنها را برسانم آن گاه ، سوی تو باز آیم انشاالله.و اگر به تو رسم البته تو را یاری کنم."

گفت : " اگر قصد یاری من داری ، بشتاب! خدای بر توببخشاید."

دانستم به مردان محتاج است.

نزداهل خویش رفتم و کار آنها راست کردم  وصیت به جای آوردم.از عجله ی من تعجب کردند. مقصود خود گفتم واز راه بنی ثعل روانه شدم تا به

عذیب الهجانات رسیدم.سماعه بن بدر را دیدم. خبر کشته شدن حسین را داد.

بازگشتم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
حق ...

نظرات (۲)

۰۲ آذر ۹۲ ، ۱۳:۴۹ جواد آقایی
سلام
اگر دل را در گرو یار قرار داده باشی، برگشتی وجود نخواهد داشت...
عالی بود...


کربلا ببینمتان
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
بعضی وقت ها اعتماد به "نفس" نباید داشت

متشکرم
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ جواد آقایی
سلام
اعتماد به "نفس" که هیچوقت نباید داشت وقتی به او اعتماد داشته باشیم...

کربلا ببینمتان
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">