حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

هفتادی ها

یرداشت اول/داشت برای بچه ها فیس می خواند.   .... دوست دارم بدونم دوست دختر همسر آینده من کیه؟... و بعد گفت ؛وااااقعا!!!

برداشت دوم/گفت کانکتی؟ گفتم آره گفت فال عطسه رو بیار!! کنجکاو شدم.. اون فال ساعاتی از  هر روز  هفته رو معین کرده بود که اگر فلان ساعت فردا عطسه کنی در چه حالی هستی!!!

بردداشت سوم/گفت من نمی دونم ولی بابام خیییلی کتاب خوند و مطالعه کرد و لائیک شد. 

برداشت چهارم/ همون که باباش لائیک بود چند شب بعد حالش گرفت و گفت چادر نمازت رو فردا صبح میدی به من؟

 

 

                          

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
حق ...

نظرات (۴)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف

سلام
آخرش بر میگرده به سرچشمه ...
پاسخ:
سلام 

سلام
خداقوت
تو این ایام دعامون کنید
پاسخ:
سلام علیکم
محتاجیم به دعای شما
سلام
ایام شهادت حضرتش تسلیت...

امام هادی علیه السلام:

مَن کانَ عَلَی بَیِّنَةٍ مِن رَبِّهِ هانَت عَلَیهِ مَصائِبُ الدُّنیا وَ لَو قَرضَ وَ نَشَرَ؛

هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

(تحف العقول، ص 511)

* امام هادی(ع) فرمودند:

التواضع أن تعطی الناس ما تحب أن تعطاه   
فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند .

(المحجة البیضاء ، ج 5 ، ص 225 )


****
دعوتید به آفتاب درحصار....

http://heyateketab.blog.ir/post/71
پاسخ:
سلام
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">