حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ

\پیشنهاد یک کار کوچک

فیلم های اتوبوسی
هر کس مسافرت کوتاهی با اتوبوس داشته باشد، معنی فیلم اتوبوسی را می داند. فیلم هایی بدون محتوی، با بازیگرانی ثابت و پر از لودگی و در یک کلام

چرت
این فیلم ها حد اقل 40 نفر را به مدت دو ساعت به اجبار در اختیار دارند.
حالا اگر کسانی باشند که مدیریت این پخش ها را به عهده بگیرند، یک فرصت خوب را به نفع جریان فرهنگی مان استفاده کرده اند.

یک کار کوچک که نیاز به حمایت هیچ ارگانی هم ندارد، و بانیت قربه الی الله هم که باشد، تاثیر بیشتری  می گذارد.

بسم الله..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
حق ...

نظرات (۵)

درخواست همکاری

سلام و وقت بخیر

من کریم پازکی هستم دانشجوی فناوری اطلاعات

در حال حاضر خیلی از سایت ها با  دنبال بالا بردن رنک الکسا و رنک گوگل خودشون هستن و برای همین تبادل لینک وتبادل بنر و ... میکنن.

یکی از چیزهایی (یا بهتره بگم مهمترینشون)که باعث بهبود رتبه الکسا و گوگل سایت ها و وبلاگ ها میشه بازدید یکتای سایت هست.

من در حال حاضر نرم افزاری طراحی کردم بتونیم به صورت شبکه ای بازدید سایت ها و بلاگهای عضو این شبکه رو بالا ببریم.

یعنی چی؟ یعنی من مثلا روزی 300تا سایت رو بازدید میکنم و صاحبان اون سیصدتا سایت، سایت منو بازدید میکنن. این طوری بازدید جعلی سایت بالا نمیره و دقیقا بازدید واقعی داره انجام میگیره. ولی من چون نمیتونم روزی 300تا سایت رو سر بزنم نرم افزار برام این کار رو انجان میده.(مثل آراس اس خوان)

در ضمن نرم افزار طوری طراحی شده که به bounce rate  سایت هم آسیبی نمیزنه.

بنابراین  هرچی اعضای شبکه بیشتر باشه تعداد بازدید یکتا بیشتر میشه.

حالا اگه شما هم بخواید عضو شبکه ما بشید اسم سایت یا بلاگ شما هم به شبکه اضافه میشه و یه نرم افزار که برای سایت شما کانفیگ میشه براتون ایمیل میشه.

این نرم افزار نرم افزار portable هست و نیازی به نصب نداره و فقط کاری که شما یا من یا بقیه اعضای شبکه انجام میدن اینه که صرفا روزی 1بار برنامه رو به مقدار 3 دقیقه اجرا میکنیم تا پیغام بده که بازدید ها تموم شده.

با این وجود اگه دوست دارید به شبکه ما بپیوندید و با ما، ما بشید لطفا با من در تماس باشید.

ایمیل:

Pazoki.karim72@gmail.com

Pazoki.karim@yahoo.com

ممنون که وقت گذاشتید و خوندید. منتظرتون هستم.

سبز باشید _ پازکی

پاسخ:
نظر پروردگار ما را بس است
می شود مدیریت کرد اما این یک قلم سخت است
مسافران زیادی هستند که دوست دارند وقت تلف کند!
راننده هم حوصله سر و کله زدن ندارد!
شاید خودش هم بخواهد وقت تلف کند!
پاسخ:
این وقت تلف کردن که فرمودید مبهم است.
هیچ کس دوست ندارد یک سری فیلم چندش را ببیند که فقط  رقص و مسخر بازی ست.
می شود این فضا را تغییر داد ولی با *شیب* ملایم:)!!!
مثلا نمی شود یک فیلم مفهومی را بکباره برای فضایی عمومی پخش کرد.. شاید مخاطبش آخرش بگوید.. پس چه شد؟نه فیلم های ارزشی و جذاب هم پیدا می شود.
 
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
باسلام و عرض ادب
وبلاگ خوب و ارزشمندی داری
منم تازگی ها وارد فضای مجازی شدم و ی وبلاگ ساختم
خوشحال میشم بهم کمک کنید

در ضمن ممنون میشم اگه بهم لینک بدید
منو با اسم "عاشورا انقلاب انتظار "لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرم
موفق باشی
یا زهرا(س) 
پاسخ:
سلام و رحمه الله
متشکرم

باسلام

من و همسرم هم قبل از خوندن وبلاگ شما قصد داشتیم اینکارو انجام بدیم اما حالا مصمم تریم...

پاسخ:
سلام علیکم یزرگوار
اجرتون با حضرت زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">