حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

وبلاگنویسی:-)

بعد از مدت ها دوری از وبلاگنویسی دوست داشتی فرصتی است تا از خلوتی اینجا استفاده کنم.. برای نوشتن.. نوشتن آنچه که نمی توانم جاهای دیگری بنویسم.. یعنی احساس میکنم نوشته های بیهوده و وقت تلف کنی باشد برای دیگران.. اما برای خودم و برای نوشتن دوست داشتنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
حق ...

نظرات (۳)

ولی من هنوز دلواپس افکار شما هستم
چرا نظرم رو در پست قبل سانسور کردی؟
پاسخ:
هر چی سانسور شده بنویس تا تایید کنم..:-\
 مثل اینکه اینجا همچین خلوت هم نیست برای نوشتن از نانوشتنی ها
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۵۴ سید محمد رضی زاده
فارجعوا...
اهممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">