حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ق.ظ

اردیبهشت۲۹

تقویم سیستمم ۲۹ام اردیبهشت را نشان میدهد. روزی که ماه ها منتظرش بودیم. بیاید . خلاص شویم. دقیقا مثل شبی که تاریخ کنکور  به جای دیدن در اطلاعیه ها، در تاریخ گوشی ام دیدم. 
پنجاه و دومین دروغ را هم پاسخ میدم. تلگرام را چک میکنم بچه ها نوشته اند: جواب این رو هم بده تا بفرستیم. کلیپ توهین کرباسچی به مدافعان حرم  رو نداری؟ راسته که فریدون فرار کرده؟نظر آقای رییسی راجع به کنسرت چیه؟ میشه دلیل رای دانت به رییسی رو بگی؟ چرا میگن قاتل؟ فردا کارت ملی هم ببریم؟تتلو خودش پخش کرده عکس رو یا رییسی؟ جریان عزیزیان چیه؟
 
و همینطور که از clod تلگرامم تشکر میکنم  و همه آرشیو پاسخ های تحقیقی ام را سرچ میکنم و به بچه ها میفرستم ، به این دریدگی و بی حیایی و وحشیانه بودن  دروغ ها و تخریب ها فکر میکنم.. این حجم از تخریب بی سابقه است. شگفت آور است. باور ناکردنیست 
 
 
انگار کن که جنگ است. صحنه شلوغیست .. یکی امداد گر را صدا میزند یکی منور می خواهد . یکی داد میزند  خمپاره!... بخوابید روی زمین ، یکی بی رمق افتاده  یک گوشه و چهار انگشتش از فرط تایپ کردن بی حس شده است و چشم هایش از بی خوابی قرمز و پف کرده...
 
 
و من همچنان از خودم می پرسم پنجاه و چند دروغ و تهمت و تخریب،ناشی از کدام تفکر میشود.. که ناگهان خبر سیلی خوردن دانشجوی حامی رییسی در ستاد روحانی و بیرون انداختنش را میخوانم..
 
این عادلانه نیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
حق ...

نظرات (۱)

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۱ دلواپس(هاشمی زنده است چون نهضت زنده است)
آخر هفته     ریسی رفته

4 درصد خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خوشمزه:-\

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">