حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

              عکس: سید شعیب راستین

برای همه کنکوری ها دعا کنید...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۳۰
حق ...
چندین و چند بار مردم شاهد توهین ها هتاکی ها بحث های بی فایده و بدور از دغدغه مردم در مجلس بوده اند که تذکری هم در این امر از جانب رئیس مجلس داده نمی شد.. چنان که مقام معظم رهبری  نسبت به بی احترامی ها تذکر دادند و از رئیس مجلس گلایه کردند.اما اخیرا آقای " علی مطهری" سنگ تمام گذاشته اند و نه تنها با اتهام به سپاه پاسداران شعور ملت و سلامت انتخابات را زیر سوال برده اند، بلکه به جای اینکه تلاش برای حل مسئله "بی حجابی در جامعه"  را از جانب خود تمام کمال به انجام رسانیده باشند ،خصمانه  به شخص رئیس دولت حمله کرده اند البته تمسخر کرده اند . اما ملت چنین نطقی را از نماینده اش بر نمی تابد.به تعبیر حضرت آقا  این نمایندگان با این کار هایشان مجلس را جلوی مردم بی آبرو میکنند..

اما اینکه آقای مطهری بخواهند با این نطق فقط  دولت را در این امر مقصر بدانند کمال بی انصافیست ، چرا که این جا یک سوال بی پاسخ می ماند که مجلس در این امر چه حرکت مثمرالثمری انجام داده است؟!

." اینکه مجلس بگوید از طرف ما همه کارها انجام گرفته، دولت است که باید جلو بیاید؛ از آن طرف هم دولت بگوید از طرف ما همه کارهاى لازم انجام گرفته، این مجلس است که باید جلو بیاید؛ این نمیشود. صمیمانه باید همکارى کنیم."1

اگر در مجلس نهم هم شاهد همچین حرکات و نطق هایی از آقایان باشیم  دیگر مجلس تریبون ملت نخواهد بود و بلکه مثل همین مورد تیتر یکی میشود برای  رسانه دشمن..

 نمایندگان محترم توجه داشته باشند که برای آخرت خود هم در این دوره 4 ساله توشه ای برگیرند..

 

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۴۳
حق ...