حق

یادداشت های کم بیش روزانه یک دانش آموز
فالحق ما رضیتموه، والباطل مآ اسخطتموه
--------------------------------------------
حق آن است که آن را شما پسندیده،
و باطل آنچه شما از آن خشمگین باشید...


...........
آدرس قبلی : paramsy.blogfa.com
پیوندها
دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۶:۵۹ ب.ظ

غدیر به یاد فاطمیه می افتم...

قربان خداوند دید قربانی های آل الله را....

عشق را و غربت را و در را و غربت را و محراب را و غربت را و غربت را و عشق را.

و خداوند پیامبرش را به تعجیل امر کرد....وچه عجیب بود این آیه:"پس ابلاغ کن آنچه از طرف پروردگارت به تو نازل شد و اگر انجام ندادی پس در انجام رسالت کوتاهی کرده ای"

متحیر ماندند همه...

و بعد از آن"ولله یعصمک عن الناس" " و خداوند تو را از مردم در امان می دارد"

و این جاست که بوی عشق و غربت می آید. و فاطمه تحمل غربت ولی را نداشت و اولین قربانی اش شد و باز هم علی ماند و غربت و حسن ماند و غربت و حسین و غربت و این غربت موروثی، هنوز هم هست. حتی میان گریه کنانش.

چه کسی ولی شماست؟

غدیر و غم و غربت چه عجین شده اند با هم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۳
حق ...

نظرات (۱۰)

ها علی بشر کیف بشر ربه فیه تجلی و ظهر
هو والواجب نور و بصر هو والمبدء شمس و قمر
سلام خوبی؟وبت قشنگ.من لینکت کردم پیش منم بیا
چه باحالین شما
سلام اپم وقت کردی بیا
پاسخ:
اونجا که هنوز مراسم ختم داری دختر!!!!!
این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟
مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟
بران متاسفم .نمی بخشمت خداحافظ



.
.
.
.
ستاد ایجاد تر س و دلهره چند ثانیه ای

پاسخ:
(حالت گرفته شد؟؟؟؟؟؟)
سلام
چرا حال من گرفته شد (گفتی حالت گرفته شد؟؟؟)
مراسم ختم هم یه ماهه دوماهه یه ساله مال رضوان نمیدونم چرا 3 ساله تمون نشده
هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار ، که دریایی از نا امیدی است
دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است . .
پاسخ:
اینا کنکور نمیشن!!!!!!!!!
۰۴ آذر ۹۰ ، ۰۲:۱۸ یه نسل سومی انقلاب
سلام
قشنگ بود
و محرم...
سلام
گلم
کنکور نمیشن اما انگیزه میشن برای کنکور که خیلی همه
قالبت خوشگله.راستی کی اینجا به مطلب های وبلاگ من می گه ختم؟اها نگار بود.نگار مگه دستم بهت نرسه
پاسخ:
من نبودم نگار بود .نگار هم دستش بود تقصیر کیبوردش بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">